Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Η πόλη μου Νο4 - Κωνσταντινούπολη!

Μια ακόμα πόλη! Μια πόλη που έχω επισκεφτεί κι εγώ ως απλή τουρίστρια.
Που δεν προλαβαίνεις να τη χορτάσεις...
Μια πόλη με απέραντη ιστορία & μια ατμόσφαιρα περίεργα πλανευτική...

Στην Κωνσταντινούπολη μένει η Εύα και μας γράφει τα δικά της Μ'άρεσει/Δεν μ'αρέσει:


''Γεια σας! Είμαι η Εύα και ζω εδώ και 2 περίπου χρόνια στην Κωνσταντινούπολη. 
Έχω ένα γιο 8 μηνών, τον Ruzgar Ilyas
Σας παρουσιάζω τα «δικά» μου θετικά και αρνητικά της Πόλης.  



Μ'αρέσει:

Ότι είναι ίσως η πιο όμορφη πόλη στον κόσμο!

Ότι όλα είναι τόσο οικεία: φαγητό, λέξεις, μυρωδιές, γειτονιές.

Ότι παντού υπάρχει η σφραγίδα του Βυζαντίου.

Ότι έχει αμέτρητα πάρκα.

Ότι έχει πολύ έντονη πολιτιστική ζωή.

Ότι είναι ένα βήμα από την Ελλάδα.



Δεν μ'αρέσει:

Ότι η κίνηση στους δρόμους είναι ανυπόφορη.

Ότι κάποιες φορές (ελάχιστες) και παρά τον εκμοντερνισμό της Τουρκίας, είναι δύσκολο να είσαι γυναίκα σε αυτήν την πόλη.

Ότι με περιβάλλει υπερβολική κοινωνική και οικονομική ανισότητα.

Φιλιά πολλά
Εύα''
 
 
Ευάκι σε ευχαριστούμε! 
Να περνάς πάντα όμορφα & να χαίρεσαι το αγόρι σου :) :)) 

Το e-mail για να μας στέλνετε ότι επιθυμείτε είναι:
miamamastaxena@gmail.com
 

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.