Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Η δική μου μαμά...

Με θυμάμαι όταν ήμουν μικρή να κάθομαι στην κουζίνα ή στο σαλόνι για να φάω ή να παίξω 
και να παρακολουθώ τη μαμά μου να τριγυρίζει σαν σβούρα γύρω μου κάνοντας δουλειές.
Συμμάζεμα, σίδερο, μαγείρεμα, άπλωμα ρούχων, πλύσιμο πιάτων και πάλι από την αρχή.
Ειδικά στη εφηβεία με θυμάμαι να σκέφτομαι "καλά, γιατί δεν κάθεται ΠΟΤΕ";
...με ένα ύφος λίγο απορημένο & ίσως κάπως μπουχτισμένο.
Που να 'ξερα τότε...

Από τότε που έγινα μαμά έχω αρχίσει να της μοιάζω πολύ τελικά (εντάξει όχι και σε όλα!!!)
Δεν κάθομαι λεπτό, συνέχεια θα είμαι στην κουζίνα ή θα ανεβοκατεβαίνω τις σκάλες με τα χέρια μου γεμάτα. 
Την σκέφτομαι πολλές φορές μέσα στη μέρα και λέω από μέσα μου "Α,ρε μαμά..."
Τώρα καταλαβαίνω πολλά, τώρα που άρχισα να τη νιώθω πιο "κοντά" μου.. τώρα περισσότερο από ποτέ θα θελα να περνούσαμε περισσότερο χρόνο μαζί. Όταν μιλάμε της λέω πως τώρα συνειδητοποιώ πόσα άπειρα πράγματα έχει κάνει για μένα τόσα χρόνια κι εκείνη γελάει και μου απαντάει "και που είσαι ακόμα...".
Σήμερα ειδικά μου λείπει πολύ και ήθελα έτσι απλά να μοιραστώ μαζί σας αυτές τις σκέψεις μου.
Σε αγαπώ μαμάκα κι ας είμαστε χώρια... κι ας μην βλέπεις από κοντά πως είναι να είμαι κι εγώ μαμά.
Μου λείπεις τόσο που καμιά φορά κλαίω κι ας σου λέω στο τηλέφωνο "ναι-ναι, μια χαρά είμαι..."
Σε ευχαριστώ για όλα... 



4 σχόλια

  1. Κατι μου θυμιζει το ολο σκηνικο.Μονο οταν γινουμε μανουλες καταλαβαινουμε τελικα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν είναι φοβερό πόσο μοιάζουμε σιγά σιγά στις μαμάδες μας..;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι ευγνώμων για το γεγονός ότι είχες δίπλα σου μια... ΜΑΜΑ ! Και την έχεις ακόμη δίπλα σου, κι ας είναι μακριά γιατί είναι σίγουρο ότι η σκέψη της είναι συνέχεια σε σένα...! Εκεί στο Άμστερνταμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκεια αναρτηση!
    τελικα ειχαν απολυτο δικιο οταν ελεγαν ''κανε παιδια και θα δεις''
    βλεπω μανα βλεπω
    και ξερω...
    ξερω οτι σε λιγα χρονια θα λεω εγω ''κανε παιδια και θα δεις'' και η ταλιμπανουλα θα αντιδρα οπως εγω τοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.