Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Το κορίτσι της διπλανής πόρτας!

Στο διπλανό διαμέρισμα μένει ένα νεαρό ζευγάρι.
Εκείνος είναι ένας επιτυχημένος, νέος Ολλανδός & εκείνη είναι ''απλά-η-γκόμενα-του-επιτυχημένου-ολλανδού''.
Τελευταία συναντιόμαστε όλως τυχαίως πολύ συχνά στο ασανσέρ.
Και κάθε φορά εκείνη με κοιτάει σαν να είμαι σπάνιο πουλί του δάσους!

Εκείνη εννοείται κάθε φορά είναι ντυμένη στην τρίχα, μαλλιά κομμωτήριο, νύχια, μακιγιάζ κτλ όλα στην εντέλεια λες και βγήκε από περιοδικό.

Εγώ από την άλλη, όταν συναντιόμαστε, είμαι μονίμως σε μια φάση όπου κουβαλάω μπουφάν, σκουφιά, κασκόλ, προσπαθώ να ντύσω τη Νικολέτα ενώ εκείνη φωνάζει γιατί θέλει να πατήσει το κουμπί από το ασανσέρ, μαζί με το καρότσι και όλα τα αξεσουάρ του, κουκούλες, κάλυμμα για τα πόδια, κουβερτούλα κτλ. Σωστό καραβάνι είμαστε με την κορούλα μου! Για να μην συζητήσω αν μας πετύχει στην επιστροφή μας προς το σπίτι, όπου εκεί όλο και κάτι ακόμα θα κουβαλάω. Σακούλες σούπερ μάρκετ, πακέτα πάμπερς κτλ κτλ.

Στην αρχή με έκανε να νιώθω λίγο περίεργα το ύφος της. Να συνειδητοποιήσω πόσο ατημέλητη είμαι τον τελευταίο καιρό. Όμως μετά θυμήθηκα πόσο διαφορετική ήμουν κι εγώ στην αντίστοιχη φάση της ζωής μου. Και ξέρετε κάτι; ..τελικά δε με νοιάζει καθόλου! Γιατί τώρα βγαίνω έξω παρέα με το μικρό μου ζουζούνι, και μπορεί να μην νιώθω τόσο όμορφη όσο παλιότερα, αλλά σίγουρα πολύ-πολύ πιο γεμάτη μέσα μου!

Και στην τελική, θα τα πούμε με την ματμαζέλ σε λίγα χρόνια, όταν εγώ θα έχω ξεπαιδιάσει και θα κυκλοφορώ σαν λίγο πιο νορμάλ άνθρωπος, χωρίς να σέρνω μαζί μου κάθε φορά την Άρτα με τα Γιάννενα, κι εκείνη θα σπρώχνει καρότσια, τσαντάκια και ένα μωρό θα κρέμεται από την -λερωμένη με sudocream- Αρμάνι φούστα της! Να τη δω τότε τι μανικιούρ θα έχει ;)


19 σχόλια

  1. Μπορεί κάποιες φορές να νοσταλγούμε πώς ήμασταν πριν τη μητρότητα, όμως ποτέ δεν θα γυρίζαμε πίσω. Η μητρότητα ομορφαίνει με τρόπο διαφορετικό που ούτε τα στιλιζαρισμένα χτενίσματα ούτε τα μανικιούρ μπορούν να πετύχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχχχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχχα
    να σαι καλα! με περιγραφεις τοσο ωραια βρε παιδι μου!η αληθεια ειναι οτι και εγω απεχω πολυ απο τον προ παιδιου εαυτο μου, ιδιως στο θεμα του καλλωπισμου! Αλλα και εμενα δεν μου καιγεται καρφακι! το μονο που ισως λιγο με αγχωνει ειναι η αποψη του αντρα μου αλλα ελπιζω και ξερω οτι εχει κατανοηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα! Αυτές οι γυναίκες κι εμένα δε μου αρέσουν καθόλου, είναι πολύ πορσελάνινες! Too good to be true! Το μανικιούρ και το βάψιμο δεν κάνουν τον άνθρωπο! Κι εγώ θα προτιμούσα χίλιες φορές να είμαι μαμά παρα τοπ μόντελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποτε δεν ημουνα του τυπου "βγηκα απο το περιοδικο" ουτε προ παιδιου εποχη! φυσικα και φροντιζα λιγο παραπανω τον εαυτο μου αλλα δε θεωρω οτι εχω τρομακτικη διαφορα!! αν εμεις αισθανομαστε καλα με το πως φαινόμαστε τοτε κανενα προβλημα! και ισα ισα οταν καποια φορα περιποιουμαστε και λιγο παραπανω, νυχια μαλλια κλπ τοτε το χαιρομαστε ακομα περισσοτερο και εμεις και οι αλλοι!! ετσι δεν ειναι??σμακ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχαχχαχαχ!!!!!!!Τέλεια ανάρτηση!!!Έτσι ακριβώς είναι!!!!Αν με έβλεπαν στη γειτονιά με make-up και στην τρίχα θα φώναζαν το 166!!!Με βλέπουν συνέχεια να τρέχω σαν παλαβή στο δρόμο και απ'το χέρι ο μικρός!Όσο για το μαλλί.....;;;Έχει βγει η ρίζα και κάθε μέρα λέω αύριο....!Ούτε κι εμένα με νοιάζει....Σκασιλάρα μου!Είμαι μαμά και μου αρέσει τόοοοσο πολύ!!!!Τέτοια κορίτσια έχουμε κι εμείς και έχω κι εγώ την περιέργεια να δω πως θα είναι "μετά"!Αν δε βαφτώ για να πάμε κάπου με κοιτάνε καλά καλά ο Κωνσταντίνος και ο μπαμπάς του!Χαχαχαχαχ!!!!Άλλος άνθρωπος σου λέει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δικαιολογίες για να μην βρίσκεται 15 λεπτά την ημέρα,να περιποιηθείται τον ευατό σας..γιατι δεν αγαπάτε τον εαυτό σας? και γω είμαι μαμά μιας 7χρόνης αλλα ποτε δεν ξεχνάω να περιποιούμε τον εαυτό μου. Ο σύζυγος σίγουρα έχει κατανόηση όταν βρίσκεται στο δωμάτιου ενός ξενοδοχείου με την ερωμένη του...ποιος είπε οτι η μητρότητα και το κομμωτήριο δεν μπορούν να συνηπάρχουν? ξέρω πολλές γυναίκες που ποτέ δεν έχασαν την θυληκότητα τους σαν θυσία για τα παιδιά...φάε φάε και όταν τελειώσουν το πανεπιστήμιο ξαναμαζεύεσαι...έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχα! Έχεις και εσύ χιούμορ και σε συμπαθώ πολύ!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλγα Χατζηχρίστου6 Μαρτίου 2013 στις 12:30 μ.μ.

    Κι όμως υπάρχουν μαμάδες - έχω μια φίλη - που προτιμούν να κοιμηθούν ένα τέταρτο αργότερα και να έχουν βαμμένο νύχι. Και τους βγάζω το καπέλο. Και το σπίτι όχι στην τρίχα μεν, αλλά ζωντανό και περιποιημένο. Και οι ίδιες δεν έχουν λεκέδες στα ρούχα τους - και στο κάτω κάτω όσο μεγάλη ιστορία αγάπης κι αν κουβαλάει ένας λεκές, παραμένει ένας λεκές και είναι αντιαισθητικός. Όπως και η άβαφη ρίζα στο μαλλί, και το αμακιγιάριστο πρόσωπο, και τα ότι να'ναι ρούχα, "φτάνει που είμαι μαμά"! Δεν είναι έτσι κορίτσια! Η μητρότητα είναι δώρο, δεν ακυρώνει όμως ούτε τη θηλυκότητα, ούτε το ρόλο της συζύγου, της φίλης, της ερωμένης. Ούτε εγώ δεν θέλω να βλέπω τη φίλη μου ατημέλητη, πόσο μάλλον ο άντρας της και όλοι όσοι τη συναναστρέφονται. Ας μη το κάνουμε σημαία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιστεύω πως όλα είναι θέμα πως έχεις μεγαλώσει στο σπίτι σου και τι πρότυπα έχεις πάρει και εσύ από την μητέρα σου. Η ματμαζέλ αυτή (χαχα!! πολύ μου άρεσε αυτό) και παιδιά να κάνει θα συνεχίσει να είναι έτσι και η φούστα η Armani δεν θα είναι ποτέ λερωμένη γιατί πολύ απλά τα παιδιά της δεν θα τα μεγαλώνει αυτή αλλά θα τα έχει παρατημένα στις νταντάδες γιατί δεν θα έχει την διάθεση να ασχοληθεί μαζί τους. Και όμως υπάρχουν γυναίκες που προτυπούν την μία ώρα να την περάσουν στο μανικιούρ και στο μακιγιάζ παρά στο παιδί...
    Προτιμώ να είμαι λιγότερο περιποιημένη αλλά πιό σωστή μητέρα.
    Ταπεινή μου άποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα Χατζηχρίστου6 Μαρτίου 2013 στις 1:35 μ.μ.

      λιγότερη περιποιημένη αλλά πιο σωστή μητέρα;
      άρα και η περισσότερο περιποιημένη = λιγότερο σωστή μητέρα;
      δεν μπορούν να ισχύουν και τα δύο; σοκαριστικό να το βλέπουμε έτσι, δεν είναι;

      Διαγραφή
    2. Δεν με κατάλαβες, δεν είπα να μην είμαστε περιποιημένες και καθαρές, Πρός Θεού!!
      Πέρα από μητέρες είμαστε και γυναίκες και σύζυγοι και ούτε είπα περισσότερο περιποιημένη άρα λιγότερο σωστή μητέρα, εγώ μίλησα για γυναίκες που εκ των πραγμάτων έχουν μεγαλώσει με το "τι θα βάλω" και το "που θα βγώ" και το κουβαλάν αυτό και όταν γίνουν μητέρες σαν προτεραιότητα. Και ναι προτιμώ να μην έχω το νύχι βαμμένο παρά σε λίγα χρόνια να μην με γνωρίζει και να μην γνωρίζω το παιδί μου.

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Γεωργία και καλώς σε βρήκα! Εγώ με το λούσο δεν το έχω καθόλου, ως μαμά είμαι και κυκλοφορώ ακριβώς όπως και πριν. Δηλαδή καθαρή και περιποιημένη στα όρια του "μη αντιαισθητικού" (ελπίζω δηλαδή :)). Θαυμάζω τις γυναίκες που θυσιάζουν λίγο από τον ύπνο τους το βράδυ για να κάνουν νύχι και λίγο από τον ύπνο τους το πρωί για να βαφτούν, και κάθε χρόνο την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον το βάζω στα new years resolutions, τα οποία ας πούμε τώρα που είναι αρχές Μάρτη, δεν θυμάμαι καν που τα έγραψα. Οπότε για μένα η περιποίηση δεν είχε καμία σχέση με την μητρότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τότε που έγινα μαμά το πρωταρχικό μου μέλημα όσον αφορά τον εαυτό μου είναι να προλάβω να κάνω κανένα μπανάκι, άντε και να βάλω λίγη μάσκαρα όταν θα βγω έξω και αυτό στη χάση και στη φέξη... Και όχι δεν ζηλεύω τις μαμάδες που αφιερώνουν χρόνο για νύχια και κομμωτήριο, γιατί απλά ουδέποτε ήμουν έτσι. Και ούτε θα άφηνα συστηματικά το παιδί σε νταντά για να βρω χρόνο για το δικό μου λούσο. Θεωρώ ότι ο σύζυγος που πραγματικά σε αγαπάει σε βλέπει ακόμα πιο όμορφη μετά τον ερχομό του παιδιού, ακόμα και αν είσαι πιο ατημέλητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσια μου θεωρώ ότι όλες λίγο πολύ το ίδιο λέμε. Κάποιες γυναίκες είναι πάντα πιο περιποιημένες & καποιες άλλες πιο ατημέλητες ακόμα και πριν γίνουν μαμάδες. Είναι θέμα επιλογής και σεβαστό ότι κάνει την καθεμία να νιώθει καλύτερα. Απλά εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι μετά από ένα παιδί και κυρίως όταν είναι μωράκι είμαστε εκ των πραγμάτων πιο ατημέλητες, λόγω λιγότερου χρόνου. Σίγουρα τα 15 λεπτά που λέτε κα΄ποιες πριν τον ύπνο δεν είναι πολλά, αλλά προσωπικά προτιμώ να τα αφιερώσω σε κάτι άλλο που με γεμίζει πιο πολύ. Και για να μην παρεξηγούμαστε δεν νομίζω ότι καμία μας κυκλοφορεί ρακένδητη στους δρόμους, απλά τα μποτέ λιγόστεψαν όπως και να το κάνουμε! χεχε ;) Και Μαράκι θέλω να ελπίζω ότι όταν η Νικολέτα μου θα είναι κι εκείνη 7 χρονών και δε θα κρέμεται από πάνω μου κάθε λεπτό, ακόμα κι όταν πάω στην τουαλέτα, θα ρθω κι εγώ ξανά στα ίσια μου και στο τσακίρ κάφει θα ισιώσω και κανένα μαλλί ξανά ;) φιλιά σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου! Γέλασα και παρόλο που δεν είμαι μαμά έχει τύχει κι εγώ να βγω έξω με φόρμες, άβαφτη για δουλειές και να βλέπω κοπέλες στην τρίχα, αψεγάδιαστες και να λέω "Μα καλά πως γίνεται να τρέχεις και να είσαι τόσο τέλειος;" Αλλά δεν πειράζει ας είμαστε και λίγο ατημέλητες, η πολλή τελειότητα βλάπτει! Άσε που είναι ωραίο να κυκλοφορείς απλός μερικές φορές! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Μαμά στα ξένα μην νοιώθεις μόνη. Ξεμαλιασμένες μαμάδες ενωμένες ποτέ νικημένες.
    Έτσι και εγώ μια από τα ίδια και καμια φορά με πιάνουν η ανάποδες και ντύνομαι, βάφομαι, στολίζομαι και τριγυρνάω στο σπίτι. Και με κοιτάει ο Νικόλας με περιέργεια και μου λέει. Μαμά; Μαμά; Και δείχνει την σκια να γυαλίζει πάνω από το μάτι, γιατί του φαίνεται τόσο περίεργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ μια από τα ίδια..χαχα! Μια χαρά, σιγά! Τι θα'χουμε να λέμε μετά από χρόνια που θα είμαστε πάλι κούκλες και περιποιημένες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χα-χα! Το έθεσες περίφημα! Δεν ξέρει τι την περιμένει την ξανθιά και κοκορεύεται...Έχει ο καιρός γυρίσματα πες της όπως λένε στο Ελλάντα! Να σαι καλά! (μη γελάω πολύ γιατί και εγώ με την ξανθιά θα κάνω παρέα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.