Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!!!

Σήμερα μπαίνει η άνοιξη!
Και μπορεί να μην έχουν αρχίσει ακόμα οι ζεστές μέρες, αλλά που θα πάει... πλησιάζουν!!


Ήρθε η ώρα λοιπόν να κάνουμε την κλήρωση για να βρεθεί ένα κοριτσάκι που θα αποκτήσει τα χειροποίητα κοκκαλάκια μου! Τα φτιάχνω με τόση αγάπη & χαίρομαι όταν τα βλέπω να στολίζουν όμορφα μικρά κεφαλάκια :) :))

Είχαμε συνολικά 88 συμμετοχές  (blog & facebook).
Όπως σε κάθε κλήρωση μου πρώτα βάζω στη λίστα τα ονόματα από τα σχόλια της αντίστοιχης ανάρτησης στο blog και μετά τα σχόλια από το αντίστοιχο post στο facebook).

Με τη βοήθεια του Randomizer.org και τη Νικόλ να παρακολουθεί & να ελέγχει τη σωστή διεξαγωγή της κλήρωσης (χεχε) έχουμε το εξής αποτέλεσμα:

Research Randomizer Results
1 Set of 1 Unique Numbers Per Set
Range: From 1 to 88 -- Unsorted


Και η τυχερή είναι το νούμερο :  46

Μισώ λεπτό να δω τη λίστα μου...

Και η τυχερή είναι : kona tsagaraki

Μπράβο σου!! Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή! Σύντομα θα παραλάβεις το δωράκι σου & εύχομαι να αρέσει τόσο σε σένα όσο και στη μικρή σου!!!
 
Πάω να ειδοποιήσω και με email!!! 

Φιλάκια σε όλες! Και θα κάνουμε σύντομα κι άλλο ανοιξιάτικο διαγωνισμό!! :) 



 

 

2 σχόλια

  1. πω πω δεν το περιμενα! ευχαριστώ παρα πολυ! σας απάντησα στο email!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Γεωργία και καλώς σε βρήκα! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου και για την ευκαιρία που μου έδωσες να σε ανακαλύψω. Είναι πάντα ωραίο να βρίσκω κι άλλους Έλληνες που μένουν Ολλανδία!!
    Συγχαρητήρια στη νικήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.