Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Λίγο πριν γίνω μια μαμά στα ξένα...

Γραμμένο από την Ελένη (την αδερφούλα μου!), λίγες μέρες πριν φύγει για τα ξένα.



'Πώς νιώθεις'; με ρωτούν όσοι με συναντούν το τελευταίο διάστημα.
Και τις περισσότερες φορές απαντώ ¨δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα…¨
Και μετά πάλι μόνη μου σκέφτομαι τι άλλο πρέπει να γίνει για να το καταλάβεις…

Ο τελευταίος χρόνος ήταν πραγματικά πολύ δύσκολος, μόνη με τα παιδιά κ τα άπειρα προβλήματα της εφηβείας, πραγματικά πολλές ώρες στο τηλέφωνο με την κλασσική ερώτηση ¨άλλα νέα;¨(τι συγκλονιστικό μπορεί να έχει συμβεί από χθες;), ατέλειωτες ώρες διάβασμα γερμανικών (ελπίζοντας να πάμε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι), κατατακτήριες εξετάσεις των παιδιών στο γερμανικό σχολείο, ξεσκαρτάρισμα ενός νοικοκυριού 15 ετών (πόσα σερβίτσια  τσαγιού μπορεί να έχει ένα σπίτι…), πακετάρισμα, ανεύρεση σπιτιού (που δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα  στο Βερολίνο…)!!!
Και τώρα…3 μέρες πριν φύγω με ένα εισιτήριο στο χέρι που αυτή την φορά όμως δεν έχει επιστροφή…(το συναίσθημα περίεργο και μεταξύ μας …κάπως τρομακτικό!)
Και αν και το έργο το έχω δει ήδη 2 φορές (αφού και οι 2 οι αδελφές μου ζουν μόνιμα στο εξωτερικό) τώρα είναι διαφορετικά…τώρα είμαι ΕΓΩ!! και είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι μέχρι τώρα πίστευα!

Και να σας πω και κάτι νευριάζω με όλους αυτούς γύρω μου που μου λένε ότι είμαι τυχερή γιατί εδώ όλα είναι σκατά…και που νομίζουν ότι η ζωή μου εκεί θα είναι όπως το 5νθήμερο ταξίδι που πήγαν αυτοί κάποτε…
Κανείς δεν σκέφτεται τις δυσκολίες…
Πώς είναι στα 41 χρόνια σου να μην μπορείς να είσαι εσύ αφού λόγω της μετάφρασης κάποια πράγματα δεν θα ειπωθούν ποτέ…
Πώς είναι πριν πας στον γιατρό να έχεις ψάξει στο google όλες τις άγνωστες λέξεις...
Πώς είναι να αφήνεις οικογένεια και φίλους…
Πώς θα σταθείς στα παιδιά σου όταν και για σένα όλα είναι καινούργια…αλλά πρέπει να δείχνεις τόσο ΣΙΓΟΥΡΗ!!!
Και τόσα αλλά που σκέφτομαι και ακόμα περισσότερα που δεν έχω σκεφτεί ακόμα…
Άρα η απάντηση όταν με ρωτούν πως νοιώθω δεν είναι αυτή που μέχρι τώρα έδινα, αλλά το ότι ελπίζω να μας έρθουν όλα όχι αναγκαστικά εύκολα, απλά ..όχι πολύ δύσκολα!!!


*Πηγή φωτογραφίας 

7 σχόλια

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Στα 40 μας φύγαμε και εμείς με δυο μεγαλα παιδιά σε μια χώρα με αλλη γλώσσα αλλες συνηθειες αλλά όλα! 1.5 χρονο μετα μπορω να σου πω οτι όλα με ενα μαγικό τροπο μπαίνουν απλα στη θέση τους! Σου μένει μια γλυκιά ανατριχιλα κάθε φορά που το σκέφτεσαι αλλά ή καθημερινότητα σου είναι γεμάτη και αντλεις μικρές χαρές απο αυτά που ανακαλύπτει! Βέβαια ειναι κάτι Κυριακές κάτι γιορτές που η μοναξιά είναι μεγάλη αλλά εμείς τουλαχιστον ανακαλύψαμε ο ένας τον άλλον καλυτερα...δεθηκαμε πιο πολύ! Όλα θα πάνε καλά! Αααα εγώ έφερα όλα τα σερβίτσια του τσαγιού....
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό ταξίδι και καλή προσαρμογή!. Και όπως κάθε προσαρμογή θα είναι δύσκολη! Σε κάποιους θα πάρει περισσότερο χρόνο άλλοι θα προσαρμοστούν νωρίτερα. Να θυμάσαι ότι το σημαντικό είναι ότι θα είστε πάλι όλοι μαζί και αυτό είναι που μετράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή αρχή και μακάρι να έρθουν ολα όπως τα θες.. Χαμογέλα.. :) όλα θα πάνε καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι λίγα βήματα πίσω από εκεί που είσαι εσύ... Καλό κουράγιο ευχομαι, και ελπίζω να διαβάσουμε και άλλα από εσένα, για να μαθαίνουμε και να ξέρουμε τι να περιμένουμε...
    Η αλήθεια είναι οτι οι δυσκολιες ενώνουν την οικογένεια, και θα αισθανθείτε το δέσιμό σας να φτάνει σε άλλο επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα θα πάνε καλά! Και εμείς μετακομίσαμε Σουηδία και έγιναν όλα τόσο γρήγορα που ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει. Τίποτα δεν είναι εύκολο και τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Όταν πάει να με πάρει απο κάτω σκέφτομαι ότι είναι και αυτό μια περιπέτεια της ζωής που έχει περισσότερα πλεονεκτήματα παρά μειονεκτήματα. Και αυτό που λένε οι κοπέλες είναι αλήθεια. Αυτές οι δοκιμασίες και οι δυσκολίες είναι που δένουν την οικογένεια και το ζευγάρι περισσότερο. Σε λίγα χρόνια θα καμαρώνετε για αυτή σας την επιλογή και η ζυγαριά θα γέρνει προς το όφελος όλων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστω ολες για τις ευχες σας κ ευχομαι να μας ακουει...το συμπαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ...ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ...ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ...ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΒΑΡΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.