Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Χρόνια Πολλά Μαμά...

Μαμά,

Σήμερα που όλοι λένε "ευχαριστώ" στη μαμά τους, εγώ θέλω να σου πω "συγγνώμη".

Συγγνώμη για όλες τις γιορτές της μητέρας που δεν είμαι πια εκεί για να σου χαρίσω μια κάρτα κι ένα λουλούδι.
Συγγνώμη που δεν είμαι πια εκεί στα γενέθλιά σου, στη γιορτή σου.
Συγγνώμη που σου στερώ στιγμές της Νικολέτας.
Συγγνώμη που όσο μεγαλώνεις δεν θα είμαι εκεί για να σε βοηθάω.
Συγγνώμη που συνέχεια πρέπει να μετράς αντίστροφα και να με περιμένεις.
Συγγνώμη.

(Και ναι... Σ'αγαπώ πολύ & Σε ευχαριστώ... αλλά αυτά ήδη τα ξέρεις...)
 photo sig1.png

4 σχόλια

  1. Αχ βρε Γεωργία μου, νομίζω ότι η μαμά σου ξέρει οτι δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη για τίποτα! Ξέρει πόσο την αγάπας όπως το ξέρουμε όλες οι μαμάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαχουλα μου. Το ξερει σιγουρα, αλλα οι τυψεις ειναι παντα εκει δυστυχως...

      Διαγραφή
  2. Γεωργία μου πραγματικά σε τέτοια μέρα όλοι λένε ευχαριστώ, το συγνώμη δεν ακούγεται ποτέ. Μην στεναχωριέσαι θα πω το τετριμμένο: έτσι είναι η ζωή. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικη μου εχεις δικιο, και ξερω πως το να στεναχωριεμαι δε λυνει το προβλημα, αλλα ειναι καποιες στιγμες που νιωθεις ενα σφιξιμο τρελο στο στηθος. Σε ευχαριστω πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.